Wat krijg je?
In geval van calamiteiten, vragen of storingen neem je telefonisch of via e-mail contact op met onze Apple helpdesk. Je aanvraag wordt behandeld door een klein team waar je steeds door dezelfde personen wordt verder geholpen. Je komt dus onmiddellijk in contact met mensen die kennis hebben over jouw dossier.
Hoe gaan we te werk?
Kennismaking
Om jou en jouw bedrijf te leren kennen, komen wij langs om de IT-infrastructuur in kaart te brengen. Op deze manier kunnen we ons advies meteen op maat geven.
Technisch dossier
Om kwalitatieve ondersteuning te kunnen bieden, is inzicht essentieel. Hiervoor wordt een technisch dossier opgebouwd en gedocumenteerd bij Allington.
Support
Na het opstellen van het dossier kan ons team jou de beste op maat support bieden. Onze servicedesk is elke weekdag bereikbaar.
Wil jij graag weten wat er in zo’n dossier staat?
Vraag een voorbeeld PDF aan.
Ga een gesprek aan met onze expert
Zie jij dit plan zitten? Boek dan een afspraak met onze expert zodat we samen kunnen werken naar het gewenste resultaat.